Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dla rodziców

KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2024/2025

2 września 2024r. - Rozpoczęcie zajęć dydaktyczno- wychowawczych

23-31 grudnia 2024r.- Zimowa przerwa świąteczna

17 lutego - 2 marca 2025r. - Ferie zimowe

17 kwietnia - 22 kwietnia 2025r. - Wiosenna przerwa świąteczna

13-15 maj 2025r. - Egzamin ósmoklasisty

27 czerwca 2025r. - Zakończenie zajęć dydaktyczno - wychowawczych

28 czerwca - 31 sierpnia 2025r. - Ferie letnie

DNI WOLNE OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

1 listopada 2024r. (piątek) - Wszystkich Świętych

11 listopada 2024r. (poniedziałek) - Narodowe Święto Niepodległości

1 maja 2025r. (czwartek) - Święto Pracy

19 czerwca 2025r. (czwartek) - Boże Ciało

DNI DODATKOWO WOLNE OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2024/2025

14 października 2024r.

2-3 stycznia 2025r.

2 maja 2025r.

23 maja 2025r.

20 czerwca 2025r.

WYPRAWKA UCZNIA KLASY PIERWSZEJ
- zeszyt w 3 linie, kolor, 16-32k
- zeszyt w kratkę, 16k
- zeszyt do korespondencji, 16k
- blok techniczny biały - 6 szt.
- blok techniczny kolorowe kartki – 1 szt.
- blok rysunkowy kolorowe kartki – 2 szt.
- gumka
- temperówka z pojemniczkiem
- ołówek trójkątny cienki lub gruby
- długopis tzw. ścieralny
- linijka 15-20 cm prosta (nie wygibas)
- nożyczki, najlepiej z dobrym, ”ostrym” czubkiem
- klej w sztyfcie- 3 szt. (i więcej)
- klej magic –1 szt.
- kredki ołówkowe dobrej jakości 12 kolorów
- kredki pastele olejne 12 kolorów
- mazaki 12 kolorów
- kubek plastikowy na wodę (bez pokrywki)
- piórnik bez wyposażenia
- teczka tekturowa na gumkę do noszenia kart pracy
- teczka tekturowa sztywna na gumkę A4, grzbiet 3-4 cm, do przechowywania prac plastycznych w szkole
- strój na w-f: biała podkoszulka (3 szt), czarne lub granatowe spodenki gimnastyczne, obuwie sportowe stabilne, pełne, wiązane lub na rzepy, worek duży na strój i buty
- obuwie zmienne po szkole, worek na to obuwie (rozmiary worka - żeby zmieściło się obuwie zimowe)
- tornister (plecak), sztywne plecy,
- kanapnik
- okładki na zeszyty, podręczniki i ćwiczenia do serii ,,Ale to ciekawe”

Worki, buty, strój na w-f, kanapnik, teczki, bloki, zeszyty, kredki - podpisujemy

(Farb i pędzli- nie kupujemy)

Obowiązek szkolny i obowiązek nauki dla dzieci i młodzieży z Ukrainy

 

WPŁATY NA RADĘ RODZICÓW

Informujemy, że wpłaty na Radę Rodziców należy dokonać na numer konta bankowego: 43 9291 0001 0121 3717 2000 0010

Poradnik dla rodziców

Dzieci w wirtualnej sieci [.pdf, 3.05 MB]

Nastolatki w wirtualnym tunelu [.pdf, 1.86 MB]

Informacja

RZECZNIK PRAW RODZINY ZOSTAŁ POWOŁANY PRZEZ PREZYDENTA MIASTA TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO MARCINA WITKO I WYKONUJE SWOJE ZADANIA PRZY POMOCY WYDZIAŁU SPRAW SPOŁECZNYCH I PROMOCJI ZDROWIA URZĘDU MIASTA W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM.

TEL.: 447242311 WEW. 574, 575; KOM. 605335693.

RZECZNIKPRAWRODZINY@TOMASZOW-MAZ.PL

RZECZNIK PRAW RODZINY. [.png, 1.84 MB]

Szanowni Rodzice!

Kuratorium Oświaty w Łodzi informuje, iż z inicjatywy Rzecznika Praw Dziecka, w odpowiedzi na potrzeby dzieci i młodzieży, został uruchomiony całodobowy DziecięcyTelefon Zaufania 800 12 12 12 oraz dedykowany młodym ludziom czat internetowy
Oba kanały komunikacji udzielają młodym osobom w kryzysie wsparcia i pomoc psychologiczną.

Gdzie można uzyskać wsparcie?

Wykaz instytucji: Pomoc i wsparcie w sytuacjach trudnych.docx [.docx, 17.51 kB]

Szanowni Rodzice i Opiekunowie,

nasza szkoła uczestniczy w unijnym Programie dla szkół, który jest realizowany przy współpracy z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa. Jest to program edukacyjny, dzięki któremu, w atrakcyjny sposób, dzieci uczą się zasad zdrowego odżywiania, regularnie spożywając w szkole dostarczane im owoce i warzywa oraz mleko i produkty mleczne oraz realizując w ramach Programu działania edukacyjne.
W związku z uczestnictwem w Programie, do szkoły dostarczane są owoce i warzywa oraz mleko i produkty mleczne , które następnie są udostępniane dzieciom w klasach I-V.
W I semestrze roku szkolnego dzieci uczestniczące w Programie otrzymają, co najmniej 2 razy w tygodniu, przez 10, 11 albo 12 wybranych tygodni, łącznie:

  • 38 porcji świeżych owoców i warzyw oraz soki owocowe,
  • 34 porcje mleka i produktów mlecznych.

Do dzieci w ramach Programu w bieżącym semestrze trafią następujące produkty: jabłka, gruszki, śliwki, soki owocowe, marchewki, rzodkiewki, papryka słodka, kalarepa, pomidorki oraz mleko białe, serki twarogowe, jogurty i kefiry naturalne.
Każdy rodzic lub opiekun dziecka powinien zapoznać się z zasadami Programu, w tym z powyższym katalogiem dostarczanych produktów i wyrazić zgodę na udział dziecka w Programie, do czego serdecznie Państwa zachęcamy. Dostawca zobowiązany jest dostarczyć ww. produkty do szkoły gotowe do spożycia przez dzieci, czyste, a w przypadku gdy jest to wymagane, pokrojone i odpowiednio zapakowane. Po dostarczeniu produktów przez dostawcę, nim zostaną one udostępnione dzieciom, ich jakość sprawdzana jest również przez pracowników szkoły. Mając na uwadze zarówno aspekty edukacyjne, jak również konieczność zachowania właściwej jakości, w tym ciągu chłodniczego, produkty te powinny zostać spożyte przez dzieci w szkole po ich udostępnieniu i nie powinny być zabierane przez uczniów do domów. Jakość świeżych owoców i warzyw (pokrojonych i zapakowanych) lub produktów mlecznych, przetrzymywanych w temperaturze pokojowej przez kilka godzin w plecaku szkolnym ulega pogorszeniu co często powoduje, że nie nadają się one do spożycia przez dzieci. W przypadku, gdy taka sytuacja będzie miała miejsce prosimy o Państwa reakcję i wsparcie w rozmowie z dziećmi, tak aby zachęcić je do wspólnego spożywania świeżych produktów w szkole, razem z rówieśnikami. Przykład kolegów i koleżanek jest bardzo ważnym czynnikiem wpływającym na skuteczność Programu i kształtowanie dobrych nawyków żywieniowych.

Zachęcamy Państwa również do wspólnego kontynuowania w środowisku domowym zdrowego odżywiania i aktywnego stylu życia, co niewątpliwie wzmocni skuteczność Programu, a przy tym będzie inwestycją w zdrowie całej rodziny.
Wszelkie informacje dotyczące Programu, w tym wykaz zatwierdzonych dostawców, dostępne są na stronie internetowej Programu dla szkół 

Jednocześnie wszelkie uwagi dotyczące realizacji Programu prosimy zgłaszać na adres mailowy programdlaszkol@kowr.gov.pl oraz do właściwego miejscowo Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.