Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Informacje dotyczące logowania na e-dziennik.

Informacja od firmy VULCAN dotycząca logowania się do UONET+ w przypadku posiadania 2 i więcej dzieci. Proszę o skuteczne poinformowanie rodziców i przypomnienie zasad logowania.
Sama instrukcja logowania się nie zmienia. Rodzice, jeśli nie mają wpisanych nr PESEL to system tworzy oddzielne loginy dla każdego dziecka.
Jeśli rodzic ma np. 2 dzieci w różnych jednostkach (lub nawet tej samej) i podany jest ten sam adres mailowy, to po zastosowaniu instrukcji logowania, system wygeneruje dwa maile z różnymi loginami. Dla każdego loginu można ustawić to samo hasło. Dla każdego dziecka mamy zatem oddzielny login i dla każdego loginu ustalamy nowe hasło (wchodząc w link w wiadomości aktywacyjnej). Jeśli chcemy sprawdzić informacje na temat dziecka x to logujemy się z wykorzystaniem loginu x, jeśli chcemy sprawdzić informacji przy dziecku y, to logujemy się z wykorzystaniem loginu y. Ilość loginów (i wiadomości generowanych przy pierwszym odzyskaniu hasła) równa się zatem liczbie dzieci.